Acest site are suport limitat pentru browserul tău. Îți recomandăm să folosești Edge, Chrome, Safari sau Firefox.

Înregistrează-te în TinaR Bonus Club!

Recomandă-ne unei prietene și câștigă 100 de puncte bonus.

Fiecare leu cheltuit este un punct bonus.

50 de puncte bonus la crearea contului.

Coșul meu 0

Felicitări! Comanda ta se califică pentru livrare gratuită. Adaugă produse de 300 lei pentru livrare gratuită.
Ne pare rău, se pare că nu avem stoc suficient pentru acest produs.

Produse
Subtotal Gratuit
Costurile de livrare, taxele și codurile de reducere sunt calculate la finalizarea comenzii.

Coșul este gol

Termeni și Condiții

PREZENTARE GENERALĂ

Acest site web este operat de TinaR, aflat în proprietatea exclusivă a societății S.C. Financial Dream Solutions S.R.L., cu sediul în București, Sector 2, Strada Spătarului, nr. 40, parter, camera 11, apartament 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6532/2015, având cod de identificare fiscală RO34585813.

În cadrul site-ului, termenii „noi”, „nouă” și „a noastră/al nostru/ale noastre/ai noștri” se referă la TinaR. TinaR vă pune la dispoziție acest site web, inclusiv toate informațiile, instrumentele și Serviciile disponibile pe acest site dvs., utilizatorul, cu condiția să acceptați toți termenii, condițiile, politicile și notificările din prezentul document.
Prin accesarea site-ului nostru și/sau achiziționarea de articole de la noi, folosiți „Serviciul” nostru și sunteți de acord să respectați următorul set de termeni și condiții („Termeni și condiții”, „Condiții”), inclusiv termenii și condițiile suplimentare și politicile menționate în prezenta și/sau disponibile prin intermediul unui hyperlink. Acești Termeni și condiții se aplică tuturor utilizatorilor site-ului, inclusiv, dar fără limitare la utilizatorii care sunt browsere, furnizori, clienți, comercianți și/sau contribuitori în materie de conținut.

Vă rugăm să citiți cu atenție acest set de Termeni și condiții înainte să accesați sau să utilizați site-ul nostru web. Prin accesarea sau utilizarea oricărei părți a site-ului, sunteți de acord să respectați acest set de Termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu toți termenii și condițiile acestui acord, nu puteți să accesați site-ul web sau să utilizați Serviciile. Dacă acest set de Termeni și condiții este considerat o ofertă, acceptarea este limitată în mod expres la prezentul set de Termeni și condiții.

Orice caracteristici sau instrumente noi care sunt adăugate în magazinul actual vor fi, de asemenea, supuse Termenilor și condițiilor. Puteți consulta oricând cea mai recentă versiune a Termenilor și condițiilor pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, modifica sau înlocui orice parte a acestor Termeni și condiții prin publicarea de actualizări și/sau modificări pe site-ul nostru web. Este responsabilitatea dvs. să consultați periodic această pagină pentru eventuale modificări. Continuarea utilizării sau a accesării site-ului web după publicarea de modificări constituie acceptarea modificărilor respective.

Magazinul nostru este găzduit de Shopify Inc. Compania ne pune la dispoziție platforma de comerț electronic online care ne permite să vă vindem produsele și Serviciile noastre.

DEFINIȚII GENERALE

SITE/DOMENIU:

  • toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • conținutul oricărui buletin informativ sau e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENȚILOR săi de către TinaR, prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat al TinaR UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
  • informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de TinaR într-o anumită perioadă;
  • informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care TinaR are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
  • date referitoare la TinaR, sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU

  • serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe porțiunile public disponibile ale SITE-ULUI, în sensul acordării posibilității CLIENTULUI de a contracta produse folosind mijloace exclusiv electronice, incluzând și alte mijloace de comunicare la distanță (i.e. telefonic).

UTILIZATOR

  • Persoană fizică sau juridică de drept public sau privat care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau în baza unui acord de utilizare între TinaR și aceasta.

CONT

  • ansamblul format dintr-o adresă de e-mail sau număr de telefon și o parolă care permit unui singur UTILIZATOR accesul la zone restricționate ale SITE-ULUI, prin care se face accesul la SERVICIU.

CLIENT

  • Persoană fizică sau juridică de drept public sau privat care are sau obține acces la CONȚINUT și SERVICIU, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.) sau în baza unui acord de utilizare între TinaR și aceasta, sau persoana fizică ori juridică care beneficiază de pe urma produselor și/sau serviciilor oferite de TinaR și achiziționate de către aceasta prin folosirea SERVICIULUI.

DOCUMENT

  • prezentele Termeni și Condiții.

BULETIN INFORMATIV / NEWSLETTER

  • mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către TinaR într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea TinaR cu referire la informațiile conținute de acesta.

TRANZACȚIE

  • încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui produs / serviciu de către TinaR către Client, indiferent de modalitatea de livrare.

CONTRACT la distanță

  • conform definiției cuprinse în O.U.G. (Ordonanța de Urgență a Guvernului) nr. 34/2014.

SECȚIUNEA 1: ACURATEȚEA, CARACTERUL COMPLET ȘI ACTUALITATEA INFORMAȚIILOR

Nu suntem responsabili dacă informațiile puse la dispoziție pe acest site nu sunt exacte, complete sau de actualitate. Materialele de pe acest site sunt oferite doar pentru informații generale și nu trebuie să fie considerate sau folosite ca temei unic pentru luarea deciziilor fără a consulta surse de informații primare, mai precise, mai complete sau mai oportune. Încrederea acordată materialelor de pe acest site este pe propriul risc.
Acest site poate conține anumite informații istorice. Informațiile istorice, prin definiție, nu sunt de actualitate și sunt oferite doar pentru referință. Ne rezervăm dreptul de a modifica orice conținut de pe acest site în orice moment, dar nu avem obligația de a actualiza informații de pe site-ul nostru. Sunteți de acord că este responsabilitatea dvs. să urmăriți modificările de pe site-ul nostru.

SECȚIUNEA 2: MODIFICAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

TinaR își rezervă dreptul de a actualiza conținutul site-ului, forma, așezarea, prețurile și produsele, fără notificare prealabilă a clienților/vizitatorilor. Prezentele termeni și condiții pot fi modificate fără o notificare prealabilă și intră în vigoare din momentul publicării pe site.
Clienții și vizitatorii au obligația de a verifica periodic informațiile prezentate în clauzele acestor termeni și condiții.

SECȚIUNEA 3 - UTILIZAREA SITE-ULUI www.tinar.ro

Prin acceptarea acestui set de Termeni și condiții, declarați că aveți cel puțin vârsta majoratului în țara dvs. de reședință sau că aveți vârsta majoratului în țara dvs. de reședință și ne-ați dat consimțământul pentru a permite oricărui minor aflat în întreținerea dvs. să utilizeze acest site.
Este interzisă utilizarea produselor noastre în scopuri ilegale sau neautorizate și este interzis ca dvs., prin utilizarea Serviciului, să încălcați orice lege din jurisdicția dvs. (inclusiv, dar fără limitare la legile privind drepturile de autor).
Este interzis să transmiteți viermi, viruși sau cu caracter distructiv. Încălcarea oricărei Condiții va duce la rezilierea imediată a Serviciilor prestate dvs.
TinaR poate limita accesul clientului la serviciu, în funcție de comportamentul său anterior.
Este interzisă partajarea unui cont între mai mulți clienți.
În situația în care se descoperă accese de acest gen, TinaR își rezervă dreptul de a anula sau de a suspenda accesul clientului la conținut sau serviciu.
Din momentul în care Clientul validează contravaloarea comenzii efectuate sau în care TinaR informează Clientul cu privire la comanda sa validată, comanda acestuia devine Contract la Distanță, aplicându-se astfel definițiile cuprinse în O.U.G. nr. 34/2014, denumit în cuprinsul acestui document Contract, la care se anexează, dar fără a se limita la, prezentele Termeni și Condiții.

SECȚIUNEA 4 - PRODUSE SAU SERVICII

Anumite produse sau Servicii pot fi disponibile exclusiv online prin intermediul site-ului web. Aceste produse sau Servicii pot să fie disponibile în cantități limitate și pot fi returnate sau schimbate numai în conformitate cu Politica noastră privind retururile: Formular de Retur
Am depus toate eforturile pentru a afișa cât mai exact culorile și imaginile produselor noastre care apar în magazin. Nu putem garanta că afișarea oricărei culori pe monitorul computerului dvs. va fi exactă.
Ne rezervăm dreptul, dar nu avem obligația să limităm vânzările produselor sau serviciilor noastre la orice persoană, regiune geografică sau jurisdicție. Ne putem exercita acest drept în funcție de caz. Ne rezervăm dreptul de a limita cantitățile oricăror produse sau Servicii pe care le oferim. Toate descrierile produselor sau prețurile produselor pot fi modificate în orice moment, fără notificare, la discreția noastră. Ne rezervăm dreptul de a retrage orice produs în orice moment. Orice ofertă pentru orice produs sau Serviciu făcută pe acest site este nulă în cazul în care este interzisă.
Nu oferim garanții conform cărora calitatea oricăror produse, Servicii, informații sau a altor materiale achiziționate sau obținute de dvs. vă va îndeplini așteptările sau conform cărora orice erori ale Serviciului vor fi remediate.

SECȚIUNEA 5: PLASAREA COMENZII

Comenzile se pot plasa utilizând coșul de cumpărături virtual prezent în cadrul site-ului TinaR.
După alegerea produsului și a mărimii corespunzătoare, se adaugă în coș, iar pentru finalizarea comenzii vor fi completate integral câmpurile formularului de comandă cu date exacte și corecte.
Ne rezervăm dreptul de a nu expedia comenzi dacă aveți înregistrate 3 (trei) comenzi cu status "Refuzat la livrare". În situația în care comenzile au fost achitate online, banii vor fi returnați în contul bancar menționat.
Voucherele cadou primite în interiorul coletelor nu se aplică produselor aflate deja la reducere.
Voucherele și codurile de reducere nu sunt cumulabile.
În cazul comenzilor plasate cu ajutorul unui voucher de reducere (ex: -10%), voucherul este valabil doar pentru comanda inițială și în perioada specificată.
Dacă se solicită un schimb de produs și voucherul a expirat între timp, acesta nu se mai aplică automat la noua comandă.
Reducerea nu se cumulează și nu poate fi reactivată după expirarea valabilității. Prețurile sunt exprimate în RON, includ TVA (21%) și nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe site.

SECȚIUNEA 6 - ACURATEȚEA INFORMAȚIILOR DE FACTURARE ȘI ALE CONTULUI

Ne rezervăm dreptul de a refuza orice comandă pe care o plasați la noi. Putem, la libera noastră alegere, să limităm sau să anulăm cantitățile achiziționate pentru o anumită persoană, gospodărie sau comandă. Aceste restricții pot include comenzi plasate de către sau din același cont de client, cu același card de credit și/sau comenzi care utilizează aceeași adresă de facturare și/sau de expediere. În cazul în care modificăm sau anulăm o comandă, este posibil să încercăm să vă anunțăm contactând adresa de e-mail și/sau adresa de facturare/numărul de telefon indicate în momentul plasării comenzii. Ne rezervăm dreptul de a limita sau interzice comenzile care, în opinia noastră, par a fi plasate de comercianți, revânzători sau distribuitori.
Sunteți de acord să oferiți informații de actualitate, complete și corecte despre achiziție și cont pentru toate achizițiile efectuate din magazinul nostru. Sunteți de acord să vă actualizați imediat contul și alte informații, inclusiv adresa de e-mail și numerele cardului de credit și datele de expirare, astfel încât să vă putem finaliza tranzacțiile și să vă contactam după cum este necesar.

SECȚIUNEA 7 - METODE DE PLATĂ

Plata poate fi efectuată fie ramburs, la momentul livrării coletului, fie electronic, direct în cadrul coșului de cumpărături, prin intermediul procesatorului de plăți VivaWallet, utilizând cardul bancar sau prin card credit.

SECȚIUNEA 8 - TRANSPORT ȘI LIVRARE

Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună și funcționează, reprezentat prin semnătura pe documentele fiscale legale. Factura constituie contract de vânzare/cumpărare conform legislației românești în vigoare. Prin primirea și acceptarea produselor comandate la momentul livrării, clientul confirmă implicit că a luat la cunoștință, înțelege și este de acord cu toți termenii și condițiile aplicabile, așa cum au fost prezentate și acceptate anterior în cadrul procesului de comandă. În lipsa unei solicitări de returnare conform prevederilor specificate în termenii și condițiile noastre, acceptarea produselor se consideră definitivă, iar clientul renunță implicit la orice drept de a contesta ulterior aceste condiții.
Livrarea produselor este GRATUITĂ pentru comenzi de peste 299 lei (TVA inclus).
La comenzi sub 299 lei, costul livrării este de 29 lei (TVA inclus).
Livrarea se face prin intermediul DPD și este posibilă doar pe teritoriul României. În general, livrarea prin curier se face în termen de 1–3 zile lucrătoare de la comandă, dacă aceasta a fost plasată de luni până joi.
Comenzile plasate vineri dimineața vor fi livrate, în general, luni. Comenzile plasate sâmbătă sau duminică sunt livrate, în general, marți. Nu se fac livrări prin curier în weekend și în zilele de sărbătoare naționale.
Termenele de livrare nu sunt garantate și pot varia, la fel și orele de livrare. Nerespectarea termenelor de livrare nu poate conduce la niciun fel de despăgubire. Nu se poate alege o oră sau zi precisă de livrare.
În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată după ce reușește să ia contact cu acesta, după care comanda va fi anulată și produsul returnat, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate. Adresa de livrare a produsului se va confirma împreună cu consilierul clienți TinaR, numai în scris, prin e-mail.
În cazul clienților care au în istoricul comenzilor livrări refuzate, TinaR își rezervă dreptul de a nu expedia comenzile ulterioare decât după efectuarea plății în avans a acestora.
TinaR isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de TinaR care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de TinaR fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de TinaR de la acest client.

SECȚIUNEA 9 - RAMBURSAREA, RETURNAREA ȘI SCHIMBUL PRODUSELOR

Dacă produsele comandate nu ți se potrivesc sau nu sunt conform așteptărilor tale, poți opta pentru returnare simplă și rapidă, în termen de 14 zile calendaristice, prin formularul de retur digital disponibil în secțiunea de jos a site-ului.

9.1. Din momentul completarii cu succes a formularului digital, un curier DPD va fi automat alocat pentru ridicarea coletului de la adresa menționată. Timpul de procesare al returului, din momentul recepției coletului, este de 3 zile lucrătoare. În cazul în care returul nu este acceptat, vă vom contacta prin e-mail și vă vom transmite imagini justificative pentru a susține decizia.Dacă returul este valid, rambursarea sumei achitate se va face în termen de maximum 14 zile calendaristice, în contul bancar sau pe cardul folosit la plasarea comenzii.
Timpul exact până la apariția banilor în cont poate varia în funcție de banca dvs.
Procesul de schimb se realizează pe baza returnării produsului pe care dorești să îl schimbi, în formă intactă (așa cum l-ai primit de la noi), urmată de plasarea unei noi comenzi pentru produsul dorit. De aceea, ai toată libertatea privind schimbul pe care dorești să îl faci (poți alege alt model, altă mărime sau culoare), fiind vorba de o comandă nouă.
Conform legislației în vigoare, suma aferentă returului va fi rambursată exclusiv în contul IBAN indicat de client în formularul de retur. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va efectua în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care vânzătorul a fost notificat cu privire la decizia consumatorului de retragere din contract, notificare transmisă prin fișa de retur digitală sau prin e-mail.
Timpul de procesare a rambursării poate varia în funcție de banca emitentă a contului IBAN furnizat de client.
Pentru a încuraja achizițiile responsabile și sustenabile, schimburile și retururile sunt contra cost: 29 lei (TVA inclus). Această sumă va fi reținută din totalul rambursat clientului.

9.2. Returnarea prin altă firmă de curierat
Ai dreptul legal să returnezi produsele prin orice altă firmă de curierat, conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 2. Costul transportului va fi suportat de către client. Dacă alegi această metodă, te rugăm să folosești adresa de retur indicată mai jos și să trimiți în prealabil un e-mail la suport@tinar.ro, în care să menționezi: Informații necesare pentru retur:
Nume și prenume – obligatoriu
Număr comandă – obligatoriu
Număr factură – opțional
Adresa completă – obligatoriu
Localitate și județ – obligatoriu
Telefon – obligatoriu
Cont bancar (IBAN):
Motivul returnării (opțional):
Nu sunt mulțumit de produs
Produs livrat greșit:
Produs deteriorat (în timpul transportului):
Alt motiv: ___________
Adresa pentru retur: Strada Rudeni nr. 77, clădirea 2 (Chitila Logistic Hub),
Chitila, Ilfov, România Cod poștal: 077045
Contact: Andra Dragan: 0749010127

9.3. Condiții de returnare a produselor
Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost primite.
Nu trebuie să prezinte urme de purtare sau spălare.
Trebuie să aibă etichetele și documentele originale și sigiliul intact.
Produsele care nu respectă aceste condiții nu vor fi acceptate.
Conform OUG 34/2014, art. 16 lit. e), costumele de baie nu pot fi returnate sau schimbate din motive de igienă.

SECȚIUNEA 10 - ANULAREA COMENZII

10.1. Anularea comenzii de către client
Clientul are dreptul să anuleze o comandă, fără a invoca un motiv, în următoarele condiții:

  • Înainte de expedierea comenzii: Anularea se poate face prin trimiterea unei solicitări scrise la adresa de e-mail suport@tinar.ro, menționând numărul comenzii. Dacă produsul nu a fost încă expediat, comanda va fi anulată fără nicio obligație din partea clientului sau a comerciantului.
  • După expedierea comenzii, dar înainte de livrare: Clientul poate refuza primirea coletului, iar comanda va fi considerată anulată. În acest caz, costurile de transport tur-retur pot fi reținute din suma rambursată (dacă a fost achitată în avans).
  • După livrare: Clientul poate returna produsele conform secțiunii „ RAMBURSAREA, RETURNAREA ȘI SCHIMBUL PRODUSELOR”, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fără a fi necesară justificarea deciziei.

10.2. Anularea comenzii de către TinaR
Ne rezervăm dreptul de a anula comanda în următoarele situații:

  • Produsul nu mai este disponibil în stoc și nu poate fi livrat într-un termen rezonabil.
  • Plata nu a fost finalizată (în cazul comenzilor cu plată online).
  • Datele furnizate de client sunt incomplete sau incorecte.
  • Comportamentul clientului este considerat abuziv (comenzi multiple anulate/refuzate în mod repetat).
  • Din cauza unei erori tehnice sau umane (ex: preț greșit afișat, eroare în descriere etc.)

În cazul în care comanda este anulată de către TinaR, clientul va fi notificat prin e-mail sau telefon și, dacă este cazul, suma achitată va fi rambursată integral în termen de maximum 14 zile calendaristice.

SECȚIUNEA 11 - PREȚUL ȘI PROMOȚIILE
“Preț Tăiat” reprezintă prețul de referință, respectiv cel mai scăzut preț practicat de către vânzător în ultimele 30 de zile înainte de aplicarea reducerii.
În condițiile legii, prețul tăiat poate fi menținut și în situația unor reduceri succesive, treptate.
Prețul tăiat este valabil în limita stocului disponibil.
“Preț de Vânzare” reprezintă contravaloarea solicitată de vânzător.
Vânzătorul poate afișa distinct cuantumul diferenței valorice și/sau procentuale dintre Preț de Vânzare și Preț Tăiat.
Conform Art. 4.1 din H.G. 947/2000, prețul anterior reprezintă cel mai scăzut preț practicat în aceeași suprafață de vânzare în ultimele 30 de zile înainte de reducere.

SECȚIUNEA 12 - GARANȚIA PRODUSELOR
Dacă produsul achiziționat (inclusiv haine sau încălțăminte) prezintă un defect apărut în urma utilizării normale, poți depune o reclamație pe motiv de neconformitate, în baza garanției legale de conformitate, valabilă 2 ani de la livrare, conform Legii 449/2003 și Directivei (UE) 2019/771.
Pentru a ne ajuta să analizăm situația, te rugăm să trimiți un e-mail la suport@tinar.ro, care să includă:

  • Dovada achiziției (bon fiscal sau factură),
  • Descrierea detaliată a problemei,
  • Fotografii clare: 
  1. cu defectul (una sau mai multe imagini),
  2. cu produsul în întregime (pentru context). 

📌 Dimensiunea totală a mesajului nu trebuie să depășească 20 MB. 
Reclamația va fi analizată de către Departamentul de Reclamații, iar potrivit legislației, vei primi un răspuns în maximum 15 zile lucrătoare de la primirea tuturor informațiilor necesare.
In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

SECȚIUNEA 13 - COMUNICARE ȘI MARKETING
Crearea unui cont sau plasarea unei comenzi implică acceptarea acestor Termeni și Condiții și acordul de primire newsletter și/sau alertă SMS. Datele preluate pot fi folosite conform Politicii de Confidențialitate. Emailurile/SMS-urile pentru coșuri abandonate sunt informative și nu conțin marketing direct, incluzând doar link pentru revenirea la coș.
Poți renunța oricând la primirea newsletter-elor și alertelor prin solicitare către TinaR, fără a afecta acordul asupra prezentului document.
Conform Legii nr. 506/2004, TinaR poate trimite comunicări comerciale similare cu cele achiziționate, fără consimțământ suplimentar, dar cu drept de opoziție.

SECȚIUNEA 14 - INSTRUMENTE OPȚIONALE
Vă putem oferi acces la instrumente terțe pe care nu le monitorizăm, nu le controlăm și asupra cărora nu avem nicio influență.
Confirmați și acceptați că oferim acces la astfel de instrumente „ca atare” și „conform disponibilității”, fără niciun fel de garanții, declarații sau condiții și fără nicio recomandare. Nu vom avea nicio răspundere care decurge din sau are legătură cu utilizarea de către dvs. a instrumentelor opționale de la terți.
Orice utilizare de către dvs. a instrumentelor opționale oferite prin intermediul site-ului este exclusiv pe propriul risc și la propria alegere și ar trebui să vă asigurați că vă familiarizați și sunteți de acord cu condițiile în care sunt puse la dispoziție instrumentele de către furnizorii terți relevanți.
De asemenea, putem, pe viitor, să oferim noi Servicii și/sau caracteristici prin intermediul site-ului web (inclusiv lansarea de noi instrumente și resurse). Astfel de funcții și/sau Servicii noi se vor supune și ele acestor Termeni și condiții.

SECȚIUNEA 15 - PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Operator: S.C. Financial Dream Solutions S.R.L. (denumit „noi”), cu sediul în București, sector 2, Str. Spătarului nr. 40, parter, cam. 11 înregistrată J40/6532/2015, CUI RO34585813 colectăm date (nume, email, telefon etc.) prin formulare de contact, newsletter, comenzi, înscrieri în club fie fidelitate TinaR Bonus Club.
Datele sunt utilizate pentru:

  • comunicare cu utilizatorii;
  • informare despre produse și servicii;
  • îmbunătățirea experienței pe site;
  • respectarea obligațiilor legale.

Drepturi conform GDPR: acces, rectificare, ștergere, restricționare, portabilitate. Măsuri tehnice și organizatorice asigură protecția datelor.
Politica poate fi actualizată verifica periodic această pagină.
Clientul / Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
Clientul sau Utilizatorul va informa TinaR asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
Contact pentru date personale: suport@tinar.ro.

SECȚIUNEA 16 - LINKURI DE LA TERȚI
Anumite elemente de conținut, produse și Servicii disponibile prin intermediul Serviciului nostru pot include materiale de la terți.
Linkurile de la terți de pe acest site vă pot direcționa către site-uri web ale terților care nu sunt afiliate cu noi. Nu suntem responsabili pentru examinarea sau evaluarea conținutului ori a acurateții și nu garantăm și nu vom avea nicio răspundere sau responsabilitate pentru materialele sau site-urile web terță parte sau pentru orice alte materiale, produse ori Servicii ale terților.
Nu suntem răspunzători pentru prejudicii sau daune asociate cu achiziționarea ori utilizarea bunurilor, Serviciilor, resurselor, conținutului sau cu orice alte tranzacții efectuate în legătură cu orice site web terță parte. Citiți cu atenție politicile și practicile terților și asigurați-vă că le înțelegeți înainte de a vă angaja în orice tranzacție. Plângerile, reclamațiile, nelămuririle sau întrebările referitoare la produse terțe trebuie să fie adresate terțului respectiv.

SECȚIUNEA 17 - ERORI, INEXACTITĂȚI ȘI OMISIUNI
Ocazional, pot să apară informații pe site-ul nostru sau în cadrul Serviciului care conțin greșeli de ortografie, inexactități sau omisiuni care pot avea legătură cu descrierile produselor, prețurile, promoțiile, ofertele, taxele de livrare a produselor, duratele transportului și disponibilitatea. Ne rezervăm dreptul de a corecta orice erori, inexactități sau omisiuni și de a modifica sau actualiza informații ori de a anula comenzi dacă orice informații din cadrul Serviciului sau de pe orice site web asociat sunt inexacte în orice moment, fără notificare prealabilă (inclusiv după ce ați trimis comanda).
Nu ne asumăm obligația de a actualiza, modifica sau clarifica informațiile din cadrul Serviciului sau de pe orice site web asociat, inclusiv, dar fără limitare, informații despre prețuri, cu excepția situațiilor prevăzute de lege. Dacă nu se specifică data actualizării sau a reîmprospătării în cadrul Serviciului sau pe orice site web asociat, înseamnă că toate informațiile din cadrul Serviciului sau de pe orice site web asociat au fost modificate sau actualizate.

SECȚIUNEA 18 - ABONAREA ȘI DEZABONAREA LA NEWSLETTER
Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului www.tinar.ro este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.
Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare. TinaR detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.
Abonatii newsletter-ului TinaR pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului TinaR mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, TinaR nu poate fi facut raspunzatoare sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.
TinaR isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.

SECȚIUNEA 19 - COMENTARIILE, FEEDBACKUL ȘI ALTE MATERIALE TRIMISE DE UTILIZATORI
Dacă, la cererea noastră, trimiteți anumite informații specifice (de exemplu, înscrieri la concursuri) sau fără o solicitare din partea noastră, trimiteți idei creative, sugestii, propuneri, planuri sau alte materiale, fie online, prin e-mail, prin poștă sau altfel (denumite colectiv „comentarii”), sunteți de acord că putem, în orice moment, fără restricții, să edităm, să copiem, să publicăm, să distribuim, să traducem și să folosim în alt mod, pe orice suport, orice comentarii pe care ni le transmiteți. Nu avem și nu vom avea obligația (1) să păstrăm comentariile confidențiale; (2) să plătim compensații pentru comentarii; sau (3) să răspundem oricăror comentarii.
Putem, dar nu avem nicio obligație să monitorizăm, să edităm sau să eliminăm conținutul pe care îl considerăm, la libera noastră alegere, ca fiind ilegal, jignitor, amenințător, calomnios, defăimător, pornografic, obscen sau inacceptabil ori care încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale oricărei părți sau acest set de Termeni și condiții.
Sunteți de acord că niciunul dintre comentariile dvs. nu vor încălca drepturile vreunui terț, inclusiv drepturile de autor, de marcă comercială, de confidențialitate, ale personalității sau alt drept personal ori de proprietate. În plus, sunteți de acord că niciunul dintre comentariile dvs. nu va conține materiale calomnioase sau ilegale, abuzive ori obscene și nu va conține viruși informatici sau alte programe malware care ar putea afecta în vreun fel funcționarea Serviciului sau a oricărui site web asociat. Este interzis să utilizați o adresă de e-mail falsă, să pretindeți că sunteți altcineva sau să ne induceți în eroare în alt mod pe noi sau pe terți cu privire la proveniența comentariilor. Vă revine în întregime responsabilitatea pentru orice comentarii pe care le scrieți și pentru acuratețea lor. Nu ne asumăm responsabilitatea și răspunderea pentru comentariile postate de dvs. sau de orice terț.

SECȚIUNEA 20 - ANTI-SPAM
TinaR nu comercializează, nu oferă și nu face schimb de adrese de e-mail obținute prin intermediul acestui site.
Utilizatorii care își oferă datele de contact (precum adresa de e-mail) prin formularul de comandă sau prin înscrierea la newsletter, o fac în mod voluntar, iar aceste date sunt utilizate exclusiv pentru comunicări legate de comenzi, livrări, oferte speciale, informații despre produse sau alte comunicări comerciale, doar cu acordul explicit al clientului.
Ne angajăm să nu trimitem mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) și să respectăm preferințele exprimate de utilizatori în legătură cu primirea de mesaje electronice.
Utilizatorii au posibilitatea să se dezaboneze oricând de la comunicările comerciale, folosind linkul de dezabonare inclus în fiecare e-mail transmis de TinaR.

SECȚIUNEA 21 - DREPTURILE DE AUTOR (COPYRIGHT)
Întregul conținut al site-ului www.tinar.ro, incluzând texte, imagini, grafice, butoane, elemente de grafică web, scripturi și orice alte date, este proprietatea S.C. Financial Dream Solutions S.R.L., denumită în continuare TinaR, sau a furnizorilor săi. Conținutul este protejat conform Legii drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială.
Folosirea fără acordul scris a oricăror elemente de pe site-ul www.tinar.ro, sau a oricăror elemente enumerate mai sus, se pedepsește conform legilor în vigoare. Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuală puteți folosi adresa de email: suport@tinar.ro.

SECȚIUNEA 22 - UTILIZĂRI INTERZISE
Pe lângă alte interdicții prevăzute în Termeni și condiții, vi se interzice utilizarea site-ului sau a conținutului acestuia: (a) în orice scop ilegal; (b) pentru a le solicita altora să comită sau să participe la orice acte ilegale; (c) pentru a încălca orice reglementări, reguli, legi internaționale, federale, regionale ori statale sau ordonanțe locale; (d) pentru a încălca drepturile noastre de proprietate intelectuală sau drepturile de proprietate intelectuală ale altora; (e) pentru a hărțui, abuza, insulta, vătăma, defăima, calomnia, discredita, intimida sau discrimina pe criterii de gen, orientare sexuală, religie, etnie, rasă, vârstă, origine națională sau dizabilitate; (f) pentru a trimite informații false sau înșelătoare; (g) pentru a încărca sau a transmite viruși sau orice alt tip de cod rău intenționat care va fi sau poate fi utilizat în orice mod care va afecta funcționalitatea sau operarea Serviciului sau a oricărui site web conex, a altor site-uri web sau a internetului; (h) pentru a colecta sau a urmări informațiile personale ale altora; (i) pentru a trimite spam, a ataca prin phishing, pharming, pretexte, programe spider, crawlere sau scraping; (j) pentru orice scop obscen sau imoral; sau (k) pentru a interfera cu ori a eluda caracteristicile de securitate ale Serviciului sau ale oricărui site web conex, ale altor site-uri web sau ale internetului. Ne rezervăm dreptul de a rezilia folosirea de către dvs. a Serviciului sau a oricărui site web asociat dacă încălcați interdicțiile privind utilizarea.

SECȚIUNEA 23 - LIMITAREA RĂSPUNDERII
TinaR nu poate fi responsabilă pentru prejudicii rezultate din imposibilitatea accesării site-ului sau din folosirea informațiilor disponibile pe site. TinaR nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit sau e-mailurile trimise sunt lipsite de viruși sau alte componente informatice potențial dăunătoare. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, TinaR fiind exonerată de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea site-ului ori a informațiilor disponibile pe acesta.

SECȚIUNEA 24 - SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
Ne dorim ca fiecare experiență pe tinar.ro să fie una pozitivă. Cu toate acestea, în cazul în care apare un conflict între consumator și operatorul economic, urmărim soluționarea amiabilă a oricărei divergențe.
Dacă orice nemulțumire nu poate fi rezolvată pe cale directă prin intermediul Serviciului de Suport Clienți, ai următoarele opțiuni:
24.1 Soluționare amiabilă
Părțile vor încerca, cu prioritate, soluționarea diferendelor pe cale amiabilă, prin comunicare directă și în termen rezonabil de la sesizarea litigiului.
24.2 Soluționare alternativă (SAL)
Conform reglementărilor în vigoare, ai dreptul de a apela la proceduri de soluționare alternativă a litigiilor, prin intermediul entităților SAL recunoscute la nivel național.Poți înainta o sesizare către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), accesând platforma: https://anpc.ro/ce-este-sal/
De asemenea, în cazul achizițiilor online, poți apela la platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL): https://ec.europa.eu/consumers/odr/
24.3 Jurisdicție
În cazul în care soluționarea amiabilă sau alternativă nu este posibilă, litigiile vor fi înaintate instanțelor competente de la sediul operatorului economic, conform legislației române în vigoare.
Prezentul document este guvernat de legea română, iar orice neînțelegere privind interpretarea sau executarea sa va fi analizată în conformitate cu normele dreptului civil aplicabile.

SECȚIUNEA 25 - DESPĂGUBIRE
Sunteți de acord să despăgubiți, să apărați și să exonerați de răspundere Tinar și compania-mamă, filialele, afiliații, partenerii, funcționarii, directorii, reprezentanții, contractanții, furnizorii de licențe, furnizorii Serviciului, subcontractanții, furnizorii, stagiarii și angajații noștri în cazul oricărei reclamații sau pretenții, inclusiv onorarii avocațiale rezonabile, trimise de orice terț din cauza încălcării de către dvs. a acestor Termeni și condiții sau a documentelor pe care le includ prin trimiteri ori a încălcării de către dvs. a oricărei legi sau a drepturilor unui terț ori care decurge din aceasta.

SECȚIUNEA 26 - CLAUZĂ DE SEPARABILITATE
În cazul în care se stabilește că orice prevedere a acestor Termeni și condiții este ilegală, nulă sau inaplicabilă, acea prevedere va fi totuși aplicabilă în cea mai largă măsură permisă de legislația în vigoare, iar partea neaplicabilă va fi considerată separată de acest set de Termeni și condiții. Această decizie nu va afecta valabilitatea și punerea în aplicare a prevederilor rămase.

SECȚIUNEA 27 - REZILIERE
Obligațiile și responsabilitățile părților asumate înainte de data rezilierii vor rămâne în vigoare după rezilierea prezentului acord în toate situațiile.
Acest set de Termeni și condiții rămâne în vigoare cu excepția cazului în care și până când este reziliat de dvs. sau de noi. Puteți rezilia acest set de Termeni și condiții în orice moment dacă ne notificați că nu mai doriți să utilizați Serviciile noastre sau când încetați să utilizați site-ul nostru.
Dacă, după părerea noastră, nu respectați sau bănuim că nu ați respectat orice condiție sau prevedere din acest set de Termeni și condiții, putem, de asemenea, să reziliem acest acord în orice moment, fără notificare, și veți rămâne responsabil pentru toate sumele datorate până la și incluzând data rezilierii și/sau în consecință, vă putem refuza accesul la Serviciile noastre (sau la orice parte a acestora).

SECȚIUNEA 28 - ÎNTREGUL ACORD
Faptul că nu exercităm sau aplicăm un drept sau o prevedere a acestor Termeni și condiții nu constituie o renunțare la dreptul sau prevederea respectivă.
Acest set de Termeni și condiții și orice politici sau reguli de exploatare postate de noi pe acest site sau cu privire la Serviciu constituie întregul acord și întreaga înțelegere dintre dvs. și noi și guvernează utilizarea Serviciului de către dvs., înlocuind orice acorduri, comunicări și propuneri anterioare sau contemporane, verbale sau scrise, între dvs. și noi (inclusiv, dar fără limitare la orice versiuni anterioare ale Termenilor și condițiilor).
Orice ambiguități în interpretarea acestor Termeni și condiții nu vor fi interpretate în defavoarea părții care le-a elaborat.

SECȚIUNEA 29 - LEGISLAȚIA APLICABILĂ
Acest set de Termeni și condiții și orice acorduri separate în baza cărora vă oferim Servicii vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legile din Romania.

SECȚIUNEA 30 - INFORMAȚII DE CONTACT
Întrebările despre Termeni și condiții trebuie trimise la suport@tinar.ro
Informațiile noastre de contact sunt publicate mai jos:
S.C. Financial Dream Solutions S.R.L.
suport@tinar.ro
București, sector 2, Strada Spătarului, nr. 40, parter, camera 11, apartament 1, 
J40/6532/2015
RO34585813