Întrebări frecvente
Bine ai venit în secțiunea de întrebări frecvente – spațiul unde am adunat răspunsurile la cele mai importante întrebări despre comenzi, livrare, retururi sau produse.
Ne dorim ca fiecare interacțiune cu TinaR să fie fluidă, clară și lipsită de griji. De aceea, aici găsești informațiile esențiale care să te ghideze pas cu pas în experiența ta de shopping.
Te invităm să parcurgi cu încredere întrebările de mai jos –am gândit totul cu grijă, pentru tine Iar dacă nu găsești răspunsul căutat, suntem la un e-mail distanță: scrie-ne la suport@tinar.ro și revenim cu drag, în cel mai scurt timp.
Comenzi și plăți
Trebuie să am cont ca să pot comanda?
Nu, nu este necesar să ai un cont pentru a plasa o comandă. Poți comanda rapid și ușor ca vizitator, fără să te înregistrezi. Totuși, crearea unui cont îți oferă acces la istoricul comenzilor și un proces mai rapid la următoarele achiziții.
Pot modifica o comandă deja plasată? Ce fac dacă am introdus date greșite la comandă (adresă, număr de telefon etc.)?
Comenzile deja plasate nu pot fi modificate. Dacă dorești să faci o schimbare, te rugăm să anulezi comanda inițială conform instrucțiunilor din secțiunea „Anularea comenzii” din „Întrebări frecvente”, apoi să plasezi o nouă comandă cu datele corecte.
Cum pot comanda?
Produsele pot fi comandate rapid și simplu prin site-ul nostru oficial, tinar.ro, folosind coșul de cumpărături online. De asemenea, multe dintre produsele noastre sunt disponibile și în magazinele fizice TinaR din București și Constanța. Pentru a găsi cel mai apropiat magazin, te invităm să consulți lista completă de magazine.
Cum pot face plata?
Plata poate fi efectuată fie ramburs, la momentul livrării coletului, fie electronic, direct în cadrul coșului de cumpărături, prin intermediul procesatorului de plăți VivaWallet, utilizând cardul bancar.
Pot să anulez o comandă?
Desigur, ai tot dreptul să te răzgândești. Uite cum funcționează:
- Dacă ne anunți înainte ca produsul să plece spre tine, anularea se face rapid și simplu. Trimite-ne un e-mail la suport@tinar.ro cu numărul comenzii, iar noi ne ocupăm imediat – fără costuri și fără griji.
- Dacă între timp comanda a fost deja expediată, o poți refuza la livrare. Comanda se consideră anulată, dar te rugăm să știi că în acest caz, costurile de transport dus-întors pot fi reținute din suma rambursată (dacă ai plătit deja).
- Dacă ai primit deja coletul, nu-i nicio problemă. Poți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoie de un motiv. Detalii despre retur găsești în secțiunea „Returnarea produselor”.
Ce e de făcut dacă a intervenit o problemă în momentul plății efectuate online?
Dacă intervine o problemă la efectuarea plății, ai posibilitatea de a reface comanda. Produsele alese vor rămâne în coșul de cumpărături.
Voi primi bon de plată sau factură pentru comandă? Când?
Factura este transmisă în format electronic în momentul expedierii coletului.
Pot primi factură pe firmă pentru comanda mea?
Da. Dacă dorești factură pe firmă, trimite un e-mail la suport@tinar.ro în care să menționezi:
- Numărul comenzii
- Datele complete ale firmei (denumire, CUI, adresă, număr de înregistrare la Registrul Comerțului, cont IBAN, bancă)
Solicitarea trebuie trimisă în maximum 72 de ore (sau mai devreme, dacă e vorba de sfârșit de lună). Factura pe firmă va fi transmisă prin e-mail.
Livrare
În cât timp îmi vor fi livrate produsele?
Livrarea produselor se face prin curierul DPD, exclusiv pe teritoriul României, în termen de 1–3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, dacă aceasta este efectuată de luni până joi.
📦 Comenzile plasate vineri dimineața sunt livrate, de regulă, începând de luni.
📦 Comenzile plasate sâmbătă sau duminică vor fi procesate luni și livrate, în general, începând de marți.
❗️Nu se fac livrări în weekend sau în zilele de sărbătoare naționale.
Cât costă livrarea?
✔️ Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoare de peste 299 lei (TVA inclus).
❗️ Pentru comenzile sub 299 lei, costul livrării este de 29 lei (TVA inclus).
💡 Membrii TinaR Bonus Club pot beneficia de livrare gratuită chiar și pentru comenzi sub 299 lei, în funcție de nivelul atins în programul de fidelitate. Verifică avantajele nivelului tău în contul de client sau consultă secțiunea dedicată TinaR Bonus Club pentru mai multe detalii.
Există posibilitatea de a primi comanda în străinătate?
În momentul de față, comenzile de la tinar.ro se efectuează numai pe teritoriul României.
Există posibilitatea de a ridica personal comenzile sau din magazinele TinaR?
Momentan, nu este posibilă ridicarea personală a comenzilor din magazinele TinaR. Livrările sunt gestionate exclusiv prin partenerul nostru logistic, specializat în vânzările online, pentru a asigura un proces eficient și rapid.
Cum verific statusul comenzii, sau termenul de livrare al comenzii?
Vei primi automat un e-mail cu AWB-ul și link-ul de tracking imediat ce comanda ta a fost expediată. Astfel, poți urmări în timp real statusul și termenul de livrare.
Retur, schimb și reclamație
Cum returnez/schimb un produs?
Dacă produsul nu ți se potrivește sau nu este conform așteptărilor, îl poți returna simplu și rapid în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ai intrat în posesia fizică a produselor.
Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul digital de retur, disponibil în partea de jos a site-ului nostru sau [click aici].
După completarea cu succes a formularului, un curier DPD va fi automat trimis să ridice coletul de la adresa indicată de tine.
Contravaloarea produsului returnat va fi rambursată în contul IBAN indicat în formular, în cel mult 14 zile calendaristice de la notificarea returului. Te rugăm să ai în vedere că timpul de procesare poate varia în funcție de banca ta.
Pentru a încuraja un consum responsabil, retururile și schimburile sunt contra cost – 29 lei (TVA inclus) – sumă ce va fi reținută din valoarea rambursată.
👉 Pentru alte opțiuni de returnare, te rugăm să consulți Termenii și Condițiile, Sectiunea 9 – Rambursarea, returnarea și schimbul produselor.
Atenție! Coletele trimise cu plata la livrare (pe cheltuiala magazinului) nu vor fi acceptate!
Pot achita costul de retur sau schimb direct la curier?
Nu, curierul DPD desemnat de TinaR nu acceptă plata transportului pentru retur sau schimb la livrare. Costul aferent returului va fi reținut automat din suma care urmează să-ți fie rambursată.
Atenție! Coletele trimise cu plata la livrare (pe cheltuiala magazinului) nu vor fi acceptate!
Pot schimba produsul pe care l-am primit (de exemplu, pentru o mărime mai mare sau o culoare diferită)?
Procesul de schimb se realizează pe baza returnării produsului pe care dorești să îl schimbi, în formă intactă (așa cum l-ai primit de la noi), urmată de plasarea unei noi comenzi pentru produsul dorit. De aceea, ai toată libertatea privind schimbul pe care dorești să îl faci (poți alege alt model, altă mărime sau culoare), fiind vorba de o comandă nouă.
Este posibilă înlocuirea unui singur articol dintr-un compleu (pentru o mărime mai mică sau mai mare)?
În ceea ce privește compleurile (seturile de îmbrăcăminte), clientul trebuie să trimită înapoi întregul compleu și să plaseze o comandă pentru unul nou la www.tinar.ro, pentru mărimea dorită. Procedura este aceeași ca și pentru înlocuirea unui singur produs.
Pot schimba sau returna un produs într-un magazin fizic TinaR?
Momentan, retururile și schimburile se pot realiza doar prin curier, nefiind disponibilă opțiunea de procesare în magazinele fizice TinaR. Lucrăm însă pentru a oferi această facilitate în viitorul apropiat și vă mulțumim pentru înțelegere!
Pot plăti la curier transportul pentru retur/schimb produse?
Nu, plata returului nu este disponibilă la curierul DPD assignat de TinaR. Suma va fi reținută din valoarea care trebuie rambursată.
Cum știu dacă returul meu a fost acceptat și în cât timp primesc banii înapoi?
În cazul în care returul nu este acceptat, vă vom contacta prin e-mail și vă vom transmite imagini justificative pentru a susține decizia.
Dacă returul este valid, rambursarea sumei achitate se va face în termen de maximum 14 zile calendaristice, în contul bancar sau pe cardul folosit la plasarea comenzii.
Timpul exact până la apariția banilor în cont poate varia în funcție de banca dvs.
Cum pot face o reclamație pentru un produs folosit care prezintă un defect?
Dacă produsul achiziționat prezintă un defect apărut în urma utilizării normale, poți depune o reclamație pe motiv de neconformitate.
Pentru a ne ajuta să analizăm situația, trimite un e-mail la suport@tinar.ro care să includă:
- Dovada achiziției (bon fiscal sau factură)
- Descrierea detaliată a problemei
- Fotografii clare:
- cu defectul (una sau mai multe imagini)
- cu produsul în întregime (pentru context)
📌 Dimensiunea totală a mesajului nu trebuie să depășească 10 MB.
Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit de produsul primit?
Dacă produsul nu corespunde așteptărilor tale, îl poți returna în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii, fără să invoci un motiv. Vezi secțiunea „Cum returnez/schimb un produs?” pentru pașii de urmat.
Se poate schimba un produs nou primit cu defect sau diferit de comandă?
Uneori, se poate întâmpla ca produsul primit să fie defect sau să nu fie conform cu comanda plasată. În acest caz, aveți dreptul de a reclama produsul. Puteți solicita returnarea sumei plătite pentru achiziționarea lui sau înlocuirea produsului cu unul fără defect sau conform cu comanda.
Înlocuirea produsului defect cu unul nou se poate realiza doar pe baza returnării produsului reclamat (magazinul urmând să vă returneze întotdeauna contravaloarea acestuia), fără a fi folosit, în formă intactă (așa cum l-ați primit de la noi), urmată apoi de plasarea separată a unei noi comenzi pentru produsul dorit, aceasta urmând a fi achitată și procesată în aceleași condiții ca orice comandă nouă.
Vă vom rambursa și costurile de returnare a coletului dacă reclamația este acceptată.
Dacă vă interesează înlocuirea produsului cu unul nou, neapărat contactați Departamentul nostru de Relații Clienți la suport@tinar.ro.
Atenție! Coletele trimise cu plata la livrare (pe cheltuiala magazinului) nu vor fi acceptate!
Produs
Cum aleg corect produsele cu mărime unică?
Produsele cu mărime unică sunt concepute pentru a se potrivi unei game variate de siluete și mărimi, de obicei în intervalul S – L. Pentru aceste articole vei găsi menționat doar „Mărime unică” în descriere.
În cazul produselor care acoperă mărimi mai mari, precum XL – 3XL, mărimea specifică va fi întotdeauna indicată clar în descrierea produsului. Aceste articole sunt realizate cu croieli mai largi, materiale elastice sau detalii ajustabile, cum ar fi elastic în talie, pentru a se adapta ușor pe corp.
Lungimea și alte dimensiuni relevante sunt întotdeauna indicate pe pagina produsului pentru o referință suplimentară.
Recomandăm consultarea ghidului de mărimi și măsurarea propriei siluete pentru o potrivire optimă.
Pot proba produsul înainte de a cumpăra?
Da, poți proba produsele în oricare dintre cele 5 magazine TinaR din București sau în magazinul nostru din Constanța. Te așteptăm cu drag să încerci articolele care te interesează! Iar dacă alegi să comanzi online, stai fără grijă — poți returna produsele în termen de 14 zile de la primire, dacă nu ți se potrivesc.
Aveți mărimi în afara celor prezentate în tabel?
Dacă mărimile afișate pe site pentru un articol vestimentar, de exemplu, încep de la XS și se termină la XL, înseamnă că acel model a fost produs doar în aceste mărimi și nu există posibilitatea de a comanda mărimi mai mici sau mai mari.
Cum pot primi informație privind disponibilitatea unui produs?
Dacă mărimea dorită nu este disponibilă, selecteaz-o pe pagina produsului și introdu adresa ta de e-mail în fereastra care apare. Vei primi automat o notificare prin e-mail imediat ce produsul revine în stoc.
Unde pot găsi dimensiunile produsului?
Dimensiunile fiecărui produs, inclusiv lungimea, sunt afișate pe pagina articolului, în secțiunea dedicată descrierii sau detaliilor produsului.
Ce trebuie să fac dacă pagina nu conține parametrul sau dimensiunea care mă interesează?
Dacă ești interesată de o informație care nu apare pe pagina produsului, te rugăm să ne trimiți un e-mail la suport@tinar.ro, menționând codul produsului și detaliile dorite. În funcție de cerință, vom încerca să găsim o soluție potrivită. Îți vom răspunde în termen de 24–48 de ore.